- Marketplace
- CRM integratie
- Afas Online
-
CRM integratie
- Algemeen
- 2Solar Software
- 4PS
- Accelerate
- Act!
- ActiveCampaign
- Afas Online
- AFAS Profit
- AFAS Small Business
- Alexion
- Assistent
- Assu
- AuditCase
- Basenet
- Belco
- Bloxs
- BouwInfosys
- Bullhorn
- ByteGear
- Carerix
- CATSone
- Clientbox
- Clientbox -RC
- Codex
- ConnectWise
- CSS-Car-Systems
- Dation Rijschoolsoftware
- Datto Autotask
- DIAS Assurantie
- DLex - Wolters Kluwer
- EveryOffice
- Exact Online
- Exquise
- Exquise Next Generation
- EyeMove
- Faster Forward
- Freshdesk
- Freshservice
- Gripp
- HaloPSA
- HubSpot
- iDAS – BeesdA2
- IDEXX Animana
- Inserve
- Itris ViewPoint
- KidsVision
- Kolibri
- Lightspeed eCom
- Lime
- Magento 2
- Medicom – Pharmapartners CRM
- Mews
- MicroHis
- Microsoft Dynamics 365
- Microsoft Dynamics 365 Business Central
- Neoforce
- Notarisdossier
- Novadent
- Oracle® Hospitality Suite8
- Oase Dental
- Odoo
- Office365
- Outlook
- OutSmart
- PerfectView
- Pipedrive
- Radar
- Realworks
- RecruitNow
- ResalePartners
- RobinHQ
- Salesforce
- SAP Business One
- ServiceNow
- Sherpaan
- Simar
- Simplicate
- Smart Stone
- Smart Trade
- Software Gemak (Multivers)
- Stratech
- Store365
- SugarCRM
- SuperOffice
- SuperOffice On-Site
- Syntess
- TaxSys Pro
- Teamleader
- Trengo
- Tobias AX Aareon
- TOPdesk
- Tribe
- Twinq
- Visma Djuma
- Wincar
- WinTree®
- XPS
- Yellow Yard
- Zendesk
- Zendesk Talk
- Zig
- Zoho
- Zoho Desk
-
Data & Rapportage
-
Productiviteit
-
Facturatie
-
Chat
-
Algemeen
AFAS Online CRM connector | CloudCTI
Direct klantinformatie vanuit AFAS Online inzichtelijk bij een inkomende en/of uitgaande oproep
Overzicht
Bij inkomende gesprekken verschijnt een kleine pop up, die niet stoort tijdens het werk, met gegevens uit AFAS Online waarbij de keuze van deze gegevens vrij aan te passen is. Met een muisklik kan realtime binnen AFAS Online het scherm met de gegevens van de beller geopend worden. Optioneel kunnen er extra acties worden toegevoegd. Gesprekken kunnen direct worden opgezet vanuit AFAS Online, telefoonnummers intoetsen hoeft niet meer. De integratie met AFAS Online is voor-geconfigureerd in de CTI Wizard en is met slechts enkele stappen af te ronden.
Features
• Uitbellen (click-to-call): direct een gesprek opzetten met een muisklik of sneltoets.
• Automatische herkenning van telefoonnummers. De naam zoals bekend in AFAS Online wordt getoond.
• Herkenning mogelijk uit verschillende CRM applicaties tegelijkertijd.
• Met een muisklik kan realtime binnen AFAS Online het scherm met de gegevens van de beller geopend worden.
• De herkenning wordt dagelijks automatisch bijgewerkt (frequentie instelbaar).
• Elk veld uit de herkenning kan naar keuze getoond worden in de notificatie.
• Naar keuze acties bij inkomend gesprek uit te breiden
Technisch
De integratie van AFAS Online is opgenomen in de CTI Wizard waardoor installatie heel eenvoudig is. De meeste instellingen zijn al geconfigureerd zodat alleen enkele klantspecifieke gegevens hoeven te worden ingevuld en een duidelijke manual beschikbaar is. En de integratie wordt eenmalig geconfigureerd voor het hele bedrijf. CTI is nog nooit zo eenvoudig geweest!
Als in AFAS Online nieuwe contacten worden aangemaakt, worden deze door CloudCTI automatisch bijgewerkt en herkend. Zo is een juiste werking altijd gewaarborgd.
De koppeling legt verbinding met de eigen API van AFAS Online
Compatibiliteit
CloudCTI is volledig cloudgebaseerde software en daardoor overal inzetbaar en eenvoudig te implementeren. Zowel Windows, MacOS als Chromebook (webclient) worden ondersteund. Data worden uitsluitend gecached en er wordt voldaan aan de hoogste security eisen.
Tarief
gratis try&buy, gratis proberen tot het eind van de volgende maand
Licentie per bedrijf eenmalig: €155,00
Licentie per gebruiker per maand: €5,20
Op de VoIPGRID Marketplace is de volgende disclaimer van toepassing.