-
CRM integratie
- Algemeen
- 2Solar Software
- 4PS
- Accelerate
- Act!
- ActiveCampaign
- Afas Online
- AFAS Profit
- AFAS Small Business
- Alexion
- Assistent
- Assu
- AuditCase
- Basenet
- Belco
- Bloxs
- BouwInfosys
- Bullhorn
- ByteGear
- Carerix
- CATSone
- Clientbox
- Clientbox -RC
- Codex
- ConnectWise
- CSS-Car-Systems
- Dation Rijschoolsoftware
- Datto Autotask
- DIAS Assurantie
- DLex - Wolters Kluwer
- EveryOffice
- Exact Online
- Exquise
- Exquise Next Generation
- EyeMove
- Faster Forward
- Freshdesk
- Freshservice
- Gripp
- HaloPSA
- HubSpot
- iDAS – BeesdA2
- IDEXX Animana
- Inserve
- Itris ViewPoint
- KidsVision
- Kolibri
- Lightspeed eCom
- Lime
- Magento 2
- Medicom – Pharmapartners CRM
- Mews
- MicroHis
- Microsoft Dynamics 365
- Microsoft Dynamics 365 Business Central
- Neoforce
- Notarisdossier
- Novadent
- Oracle® Hospitality Suite8
- Oase Dental
- Odoo
- Office365
- Outlook
- OutSmart
- PerfectView
- Pipedrive
- Radar
- Realworks
- RecruitNow
- ResalePartners
- RobinHQ
- Salesforce
- SAP Business One
- ServiceNow
- Sherpaan
- Simar
- Simplicate
- Smart Stone
- Smart Trade
- Software Gemak (Multivers)
- Stratech
- Store365
- SugarCRM
- SuperOffice
- SuperOffice On-Site
- Syntess
- TaxSys Pro
- Teamleader
- Trengo
- Tobias AX Aareon
- TOPdesk
- Tribe
- Twinq
- Visma Djuma
- Wincar
- WinTree®
- XPS
- Yellow Yard
- Zendesk
- Zendesk Talk
- Zig
- Zoho
- Zoho Desk
-
Data & Rapportage
-
Productiviteit
-
Facturatie
-
Chat
-
Algemeen
BaseNet CRM connector | CloudCTI
Met de telefonie integratie van CloudCTI toont BaseNet de gegevens van de beller als deze herkend aan het meegestuurde telefoonnummer. Ook kan automatisch een gesprek worden opgezet.
Overzicht
Inkomende gesprekken worden weergegeven binnen BaseNet en bij herkenning van de beller wordt de naam getoond. Ook kan realtime het scherm met de gegevens van de beller geopend worden. Gesprekken kunnen direct worden opgezet vanuit BaseNet, telefoonnummers intoetsen hoeft niet meer. Voor deze integratie is het niet nodig om lokale software te installeren.De integratie met BaseNet is voorgeconfigureerd in de CTI Wizard en is met slechts enkele stappen af te ronden.
Features
• Uitbellen (click-to-call): direct een gesprek opzetten met een muisklik of sneltoets.
• Met een muisklik kan realtime binnen BaseNet het scherm met de gegevens van de beller geopend worden.
• Alle functionaliteit wordt binnen BaseNet geboden
• Geen lokale software nodig
• Zowel Windows als MAC en Chromebook worden ondersteund
• Automatisch gesprekken opnemen in de activiteiten historie van het dossier van de beller in BaseNet
Technisch
De integratie van BaseNet is opgenomen in de CTI Wizard waardoor installatie heel eenvoudig is. De meeste instellingen zijn al geconfigureerd zodat alleen enkele klantspecifieke gegevens hoeven te worden ingevuld en een duidelijke manual beschikbaar is. En de integratie wordt eenmalig geconfigureerd voor het hele bedrijf. CTI is nog nooit zo eenvoudig geweest!
Als in BaseNet nieuwe contacten worden aangemaakt, worden deze door CloudCTI automatisch bijgewerkt en herkend. Zo is een juiste werking altijd gewaarborgd.
Compatibiliteit
CloudCTI is volledig cloudgebaseerde software en daardoor overal inzetbaar en eenvoudig te implementeren. Zowel Windows, MacOS als Chromebook (webclient) worden ondersteund. Data worden uitsluitend gecached en er wordt voldaan aan de hoogste security eisen.
Tarief
gratis try&buy, gratis proberen tot het eind van de volgende maand
Licentie per bedrijf eenmalig: €155,00
Licentie per gebruiker per maand: €5,20
Op de VoIPGRID Marketplace is de volgende disclaimer van toepassing.