- Marketplace
- CRM integratie
- Salesforce
-
CRM integratie
- Algemeen
- 2Solar Software
- 4PS
- Accelerate
- Act!
- ActiveCampaign
- Afas Online
- AFAS Profit
- AFAS Small Business
- Alexion
- Assistent
- Assu
- AuditCase
- Basenet
- Belco
- Bloxs
- BouwInfosys
- Bullhorn
- ByteGear
- Carerix
- CATSone
- Clientbox
- Clientbox -RC
- Codex
- ConnectWise
- CSS-Car-Systems
- Dation Rijschoolsoftware
- Datto Autotask
- DIAS Assurantie
- DLex - Wolters Kluwer
- EveryOffice
- Exact Online
- Exquise
- Exquise Next Generation
- EyeMove
- Faster Forward
- Freshdesk
- Freshservice
- Gripp
- HaloPSA
- HubSpot
- iDAS – BeesdA2
- IDEXX Animana
- Inserve
- Itris ViewPoint
- KidsVision
- Kolibri
- Lightspeed eCom
- Lime
- Magento 2
- Medicom – Pharmapartners CRM
- Mews
- MicroHis
- Microsoft Dynamics 365
- Microsoft Dynamics 365 Business Central
- Neoforce
- Notarisdossier
- Novadent
- Oracle® Hospitality Suite8
- Oase Dental
- Odoo
- Office365
- Outlook
- OutSmart
- PerfectView
- Pipedrive
- Radar
- Realworks
- RecruitNow
- ResalePartners
- RobinHQ
- Salesforce
- SAP Business One
- ServiceNow
- Sherpaan
- Simar
- Simplicate
- Smart Stone
- Smart Trade
- Software Gemak (Multivers)
- Stratech
- Store365
- SugarCRM
- SuperOffice
- SuperOffice On-Site
- Syntess
- TaxSys Pro
- Teamleader
- Trengo
- Tobias AX Aareon
- TOPdesk
- Tribe
- Twinq
- Visma Djuma
- Wincar
- WinTree®
- XPS
- Yellow Yard
- Zendesk
- Zendesk Talk
- Zig
- Zoho
- Zoho Desk
-
Data & Rapportage
-
Productiviteit
-
Facturatie
-
Chat
-
Algemeen
Salesforce Embedded CRM connector | CloudCTI
De CloudCTI integratie met Salesforce is geheel embedded; er is geen lokale software nodig. CloudCTI biedt een uitgebreide integratie met de telefonieomgeving.
Overzicht
Met de Salesforce integratie wordt de beller herkend aan het meegestuurde telefoonnummer en worden gegevens van de beller getoond in Salesforce. Diverse acties kunnen geautomatiseerd worden. Gesprekken kunnen worden opgezet met een muisklik, telefoonnummers intoetsen hoeft niet meer.
Features
• Gesprek opzetten (click-to-call): automatisch een gesprek opzetten door een muisklik op het nummer van een contact, lead, activiteit of account (NB: Salesforce ondersteunt geen click-to-call vanuit het Opportunity scherm)
• Herkenning van de beller en weergave van de naam in Salesforce
• Screen pop functie (vrij te kiezen: zelfde of nieuwe tab, automatisch/handmatig, contact details/custom URL, nieuw contact of meervoudige herkenning, etc.)
• Automatische gespreksregistratie in de Salesforce belactiviteit historie
• Call labeling: aan een gesprek kan een code worden toegevoegd (bijv. verkoop, offerte gevraagd, voicemail achtergelaten, etc.) aan de historie in Salesforce. Hierin kunnen de gegevens worden gefilterd voor de Call Center Reports in Salesforce, met uitgebreide statistieken over gesprekken van medewerkers en teams.
•Gespreksnotities: toevoegen van geschreven notities aan gesprekken
Compatibiliteit
CloudCTI is volledig cloudgebaseerde software en daardoor overal inzetbaar en eenvoudig te implementeren. Zowel Windows, MacOS als Chromebook (webclient) worden ondersteund. Data worden uitsluitend gecached en er wordt voldaan aan de hoogste security eisen.
Tarief
gratis try&buy, gratis proberen tot het eind van de volgende maand
Licentie per bedrijf eenmalig: €155,00
Licentie per gebruiker per maand: Op aanvraag
Op de VoIPGRID Marketplace is de volgende disclaimer van toepassing.