-
CRM integratie
- Algemeen
- 2Solar Software
- 4PS
- Accelerate
- Act!
- ActiveCampaign
- Afas Online
- AFAS Profit
- AFAS Small Business
- Alexion
- Assistent
- Assu
- AuditCase
- Basenet
- Belco
- Bloxs
- BouwInfosys
- Bullhorn
- ByteGear
- Carerix
- CATSone
- Clientbox
- Clientbox -RC
- Codex
- ConnectWise
- CSS-Car-Systems
- Dation Rijschoolsoftware
- Datto Autotask
- DIAS Assurantie
- DLex - Wolters Kluwer
- EveryOffice
- Exact Online
- Exquise
- Exquise Next Generation
- EyeMove
- Faster Forward
- Freshdesk
- Freshservice
- Gripp
- HaloPSA
- HubSpot
- iDAS – BeesdA2
- IDEXX Animana
- Inserve
- Itris ViewPoint
- KidsVision
- Kolibri
- Lightspeed eCom
- Lime
- Magento 2
- Medicom – Pharmapartners CRM
- Mews
- MicroHis
- Microsoft Dynamics 365
- Microsoft Dynamics 365 Business Central
- Neoforce
- Notarisdossier
- Novadent
- Oracle® Hospitality Suite8
- Oase Dental
- Odoo
- Office365
- Outlook
- OutSmart
- PerfectView
- Pipedrive
- Radar
- Realworks
- RecruitNow
- ResalePartners
- RobinHQ
- Salesforce
- SAP Business One
- ServiceNow
- Sherpaan
- Simar
- Simplicate
- Smart Stone
- Smart Trade
- Software Gemak (Multivers)
- Stratech
- Store365
- SugarCRM
- SuperOffice
- SuperOffice On-Site
- Syntess
- TaxSys Pro
- Teamleader
- Trengo
- Tobias AX Aareon
- TOPdesk
- Tribe
- Twinq
- Visma Djuma
- Wincar
- WinTree®
- XPS
- Yellow Yard
- Zendesk
- Zendesk Talk
- Zig
- Zoho
- Zoho Desk
-
Data & Rapportage
-
Productiviteit
-
Facturatie
-
Chat
-
Algemeen
Zendesk Embedded CRM connector | CloudCTI
De CloudCTI integratie met Zendesk is geheel embedded; er is geen lokale software nodig. CloudCTI biedt een uitgebreide integratie met de telefonieomgeving.
Overzicht
Met de Zendesk integratie wordt de beller herkend aan het meegestuurde telefoonnummer en worden gegevens van de beller getoond in Zendesk. Diverse acties kunnen geautomatiseerd worden. Gesprekken kunnen worden opgezet met een muisklik, telefoonnummers intoetsen hoeft niet meer.
Features
• Gesprek opzetten (click-to-call): automatisch een gesprek opzetten door een muisklik
• Herkenning van de beller en weergave van de naam in Zendesk
• Automatisch openen van de bij de beller horende info tab met een overzicht van de tickets
• Automatisch aanmaken van een nieuwe ticket met de contactgegevens van de beller
• Automatisch aanmaken van een nieuw contact waarbij het telefoonnummer automatisch wordt ingevuld.
Compatibiliteit
CloudCTI is volledig cloudgebaseerde software en daardoor overal inzetbaar en eenvoudig te implementeren. Zowel Windows, MacOS als Chromebook (webclient) worden ondersteund. Data worden uitsluitend gecached en er wordt voldaan aan de hoogste security eisen.
Tarief
gratis try&buy, gratis proberen tot het eind van de volgende maand
Licentie per bedrijf eenmalig: €155,00
Licentie per gebruiker per maand: op aanvraag
Op de VoIPGRID Marketplace is de volgende disclaimer van toepassing.