-
CRM integratie
- Algemeen
- 2Solar Software
- 4PS
- Accelerate
- Act!
- ActiveCampaign
- Afas Online
- AFAS Profit
- AFAS Small Business
- Alexion
- Assistent
- Assu
- AuditCase
- Basenet
- Belco
- Bloxs
- BouwInfosys
- Bullhorn
- ByteGear
- Carerix
- CATSone
- Clientbox
- Clientbox -RC
- Codex
- ConnectWise
- CSS-Car-Systems
- Dation Rijschoolsoftware
- Datto Autotask
- DIAS Assurantie
- DLex - Wolters Kluwer
- EveryOffice
- Exact Online
- Exquise
- Exquise Next Generation
- EyeMove
- Faster Forward
- Freshdesk
- Freshservice
- Gripp
- HaloPSA
- HubSpot
- iDAS – BeesdA2
- IDEXX Animana
- Inserve
- Itris ViewPoint
- KidsVision
- Kolibri
- Lightspeed eCom
- Lime
- Magento 2
- Medicom – Pharmapartners CRM
- Mews
- MicroHis
- Microsoft Dynamics 365
- Microsoft Dynamics 365 Business Central
- Neoforce
- Notarisdossier
- Novadent
- Oracle® Hospitality Suite8
- Oase Dental
- Odoo
- Office365
- Outlook
- OutSmart
- PerfectView
- Pipedrive
- Radar
- Realworks
- RecruitNow
- ResalePartners
- RobinHQ
- Salesforce
- SAP Business One
- ServiceNow
- Sherpaan
- Simar
- Simplicate
- Smart Stone
- Smart Trade
- Software Gemak (Multivers)
- Stratech
- Store365
- SugarCRM
- SuperOffice
- SuperOffice On-Site
- Syntess
- TaxSys Pro
- Teamleader
- Trengo
- Tobias AX Aareon
- TOPdesk
- Tribe
- Twinq
- Visma Djuma
- Wincar
- WinTree®
- XPS
- Yellow Yard
- Zendesk
- Zendesk Talk
- Zig
- Zoho
- Zoho Desk
-
Data & Rapportage
-
Productiviteit
-
Facturatie
-
Chat
-
Algemeen
Zoho CRM Embedded CRM connector | CloudCTI
De CloudCTI integratie met Zoho CRM is geheel embedded; er is geen lokale software nodig. CloudCTI biedt een uitgebreide integratie met de telefonieomgeving.
Overzicht
Met de Zoho CRM integratie wordt de beller herkend aan het meegestuurde telefoonnummer en worden gegevens van de beller getoond in Zoho CRM. Diverse acties kunnen geautomatiseerd worden. Gesprekken kunnen worden opgezet met een muisklik, telefoonnummers intoetsen hoeft niet meer.
Features
• Gesprek opzetten (click-to-call): automatisch een gesprek opzetten door een muisklik op het nummer in elk telefoonnummerveld in Zoho
• Herkenning van de beller en weergave van de naam in Zoho
• Automatisch openen van de bij de beller horende info tab, naar keuze huidige of nieuwe tab
• Automatische registratie van herkende gesprekken bij het betreffende account
• Gespreksnotities: toevoegen van geschreven notities aan gesprekken.
Compatibiliteit
CloudCTI is volledig cloudgebaseerde software en daardoor overal inzetbaar en eenvoudig te implementeren. Zowel Windows, MacOS als Chromebook (webclient) worden ondersteund. Data worden uitsluitend gecached en er wordt voldaan aan de hoogste security eisen.
Tarief
gratis try&buy, gratis proberen tot het eind van de volgende maand
Licentie per bedrijf eenmalig: €155,00
Licentie per gebruiker per maand: op aanvraag
Op de VoIPGRID Marketplace is de volgende disclaimer van toepassing.