Clientbox

CRM integratie | Clientbox

Direct klantinformatie vanuit Clientbox inzichtelijk bij een inkomende en/of uitgaande oproep

Clientbox

Overzicht

Met de Clientbox CRM connector verschijnt er bij een inkomende en/of uitgaande oproep direct een pop-up in het beeldscherm van je PC met de klantinformatie vanuit Clientbox en kun je direct de klantkaart openen.

Aanvragen Clientbox CRM connector


Features

De integratie zorgt ervoor dat inkomende en uitgaande oproepen automatisch in je urenregistratie worden opgenomen. Wanneer je een lopende tijdsregistratie hebt wordt deze onderbroken en na het beëindigen van je telefoongesprek kies je er voor om door te gaan met hetgeen je bezig was of om die tijdregistratie niet te hervatten en een andere registratie te starten.


Technisch

Binnen Clientbox activeer je de koppeling, dan wordt er een unieke URL gegenereerd waar de data naartoe wordt gestuurd zodra je deze in je portal hebt toegevoegd. Deze URL voeg je in je VoIPGRID beheeromgeving toe onder de Gespreknotificatie API. 


Compatibiliteit

Je hebt hiervoor CRM, Urenregistratie en een actieve VoIPGRID koppeling nodig.

Binnen het VoIPGRID Platform is de volgende module noodzakelijk:

  • Gespreksnotificaties

Tarief

Deze koppeling  kost maandelijks € 2,00 exclusief btw.


Over integratiepartner

Clientbox
support@clientbox.nl
085 130 4373

Clientbox aanvragen

Op de VoIPGRID Marketplace is de volgende disclaimer van toepassing.