- Marketplace
- CRM integratie
- DIAS Assurantie
-
CRM integratie
- Algemeen
- 2Solar Software
- 4PS
- Accelerate
- AccountView
- Act!
- AdminPulse
- AFAS Profit
- AFAS Small Business
- AGP Kerridge
- Alexion
- ANVA
- Arbor
- Archie
- Assistent
- Assu
- Audev CarIT
- AuditCase
- Aurora teleQ
- Baka Glass
- Basenet
- Belco
- BIM4Production
- Bloxs
- Booking Experts
- BouwInfosys
- Bullhorn
- ByteGear
- Carerix
- CATSone
- CClaw
- Clientbox
- Clientbox -RC
- Codex
- Compenda
- CSS-Car-Systems
- DATEV pro
- Dation Rijschoolsoftware
- Datto Autotask
- DIAS Assurantie
- Donorfy
- Dynamics Empire
- Efficy
- Embrace Cloud
- EveryOffice
- Exact Online
- Exact Synergy
- Exquise
- Exquise Next Generation
- EyeMove
- Faster Forward
- Finly
- Freshdesk
- Freshservice
- Fox Contact
- Fysiomanager
- Gilde Software HandSoft Pro
- Gripp
- HaloPSA
- Healthconnected HAPIS
- HealthConnected HIS
- HelloFlex
- HiX
- HubSpot
- iDAS – BeesdA2
- IDEXX Animana
- In2CRM
- Inserve
- Itris ViewPoint
- KidsVision
- KING Software
- Kolibri
- Lightspeed eCom
- Lime
- Logic4
- Magento 2
- Medicom – Pharmapartners CRM
- Mews
- MicroHis
- Microsoft Dynamics 365
- Microsoft Dynamics 365 Business Central
- Microsoft Dynamics NAV
- Neoforce
- NEXTassyst
- NEXTmatters
- Notarisdossier
- Novadent
- Oase Dental
- Odoo
- Office365
- Oracle® Hospitality Suite8
- Oracle NetSuite
- OutSmart
- PerfectView
- Pharmacom
- Pipedrive
- Plainwise
- Radar
- Realworks
- Recranet
- RecruitNow
- Regie
- ResalePartners
- RobinHQ
- Salesforce
- SalesProf
- Sanday Apotheek
- Sanday Huisarts
- SAP Business One
- SAP C4C
- ServiceNow
- Sherpaan
- Simar
- Simplicate
- Smart Stone
- Smart Trade
- SpinOffice
- Software Gemak (Multivers)
- Stratech
- Store365
- SugarCRM
- SuperOffice
- SuperOffice On-Site
- Syntess
- Tanss
- TaxSys Pro
- Teamleader
- The Layer
- Trengo
- Tobias AX Aareon
- TOPdesk
- Tribe
- Twinq
- Otys
- Virtuagym
- Visma Djuma
- WinTax
- WinTree®
- XPS
- Yellow Yard
- Zendesk
- Zendesk Talk
- Zig
- Zoho
- Zoho Bigin
- Zoho Desk
- Myneva
-
Data & Rapportage
-
Productiviteit
-
Facturatie
-
Chat
-
Algemeen
DIAS Assurantie CRM connector | Red Cactus
Direct klantinformatie vanuit DIAS Assurantie inzichtelijk bij een inkomende en/of uitgaande oproep
Overzicht
Met de DIAS Assurantie CRM connector verschijnt er bij een inkomende en/of uitgaande oproep direct een pop-up in het beeldscherm van je PC met de klantinformatie vanuit DIAS Assurantie en kun je direct de klantkaart openen.
De DIAS Assurantie CRM connector is onderdeel van de Bubble telefonie koppeling van Red Cactus.
Features
DIAS Assurantie configureren kan op twee manieren:
Optie A (standaard DIAS Assurantie connector in Bubble)
Direct openen van klantkaart in DIAS Assurantie bij een aangenomen gesprek.
Optie B
Met voorvertoning van gegevens in pop-up software Bubble. Bubble heeft een aantal unieke eigenschappen. De te vertonen informatie en de knoppen in de pop-up zijn volledig naar wens van de eindgebruiker samen te stellen. Bij doorverbonden gesprekken blijft het mogelijk om de klantgegevens te tonen (dus niet alleen de gegevens van je collega) en wanneer je met meerdere beeldschermen werkt, kun je zelf kiezen op welk scherm je de pop-up wilt zien. Daarnaast is zichtbaar welke Bubble gebruiker als laatste een belpoging gedaan heeft naar het nummer van de beller wat handig kan zijn als diegene terugbelt maar niet weet door welke collega hij of zij gebeld zou kunnen zijn.
Standaard is de Bubble applicatie voorzien van klik&bel functionaliteit die zowel lokaal als webbased werkt.
Als gebruiker kun je de te vertonen pop-up volledig zelf inhoud geven. De gegevens uit DIAS Assurantie halen kan op twee manieren:
- Vanuit DIAS Assurantie is het mogelijk om de data te exporteren naar CSV die je daarna kunt uploaden met de Bubble CSV connector. Hierdoor is het mogelijk om alle data die in de export staat weer te geven in de pop-up. Vervolgens kun je met een druk op de knop de klantkaart openen in DIAS Assurantie. Het verversen van data moet handmatig gebeuren door het maken en uploaden van een nieuwe CSV export.
- Met de ODBC connector (betaalde module aan de kant van DIAS Assurantien) is het mogelijk om data realtime op te halen vanuit DIAS. Vervolgens kun je met een druk op de knop de klantkaart openen in DIAS Assurantie.
Technisch
Bubble - en daarmee de DIAS Assurantie CRM connector - koppelen aan VoIPGRID is zeer eenvoudig. Na het aanmaken van de gebruikers in de portal hoef je alleen nog maar de unieke link in te voeren in de Gespreksnotificatie module binnen de VoIPGRID omgeving. Het softwarepakket DIAS Assurantie maakt bij oproepen gebruik van de CSV data of op basis van ODBC connectie (indien gekozen wordt voor optie B) en opent de klantkaart middels een druk op de knop in de pop-up.
Compatibiliteit
Bubble is een applicatie die zowel lokaal als centraal geïnstalleerd kan worden. De applicatie is beschikbaar voor zowel Windows als MacOS gebruikers.
De Red Cactus Bubble applicatie is getest in combinatie met VoIPGRID.
Binnen het VoIPGRID Platform is de volgende module noodzakelijk:
- Gespreksnotificaties
Tarief
Tarieven zijn zichtbaar in de VoIPGRID prijslijst, welke beschikbaar is op de Partner Informatie Portal.
Let op: Indien er gebruik gemaakt wordt van de ODBC connector is dit een betaalde module aan de zijde van DIAS Assurantie.
Op de VoIPGRID Marketplace is de volgende disclaimer van toepassing.