DIAS Assurantie

DIAS Assurantie CRM connector | Red Cactus

Direct klantinformatie vanuit DIAS Assurantie inzichtelijk bij een inkomende en/of uitgaande oproep

DIAS-Software_logo

Overzicht

Met de DIAS Assurantie CRM connector verschijnt er bij een inkomende en/of uitgaande oproep direct een pop-up in het beeldscherm van je PC met de klantinformatie vanuit DIAS Assurantie en kun je direct de klantkaart openen.

De DIAS Assurantie CRM connector is onderdeel van de Bubble telefonie koppeling van Red Cactus.

Schermafbeelding 2020-06-08 om 11.20.43


Features

DIAS Assurantie configureren kan op twee manieren:

Optie A (standaard DIAS Assurantie connector in Bubble)

Direct openen van klantkaart in DIAS Assurantie bij een aangenomen gesprek.

Optie B

Met voorvertoning van gegevens in pop-up software Bubble. Bubble heeft een aantal unieke eigenschappen. De te vertonen informatie en de knoppen in de pop-up zijn volledig naar wens van de eindgebruiker samen te stellen. Bij doorverbonden gesprekken blijft het mogelijk om de klantgegevens te tonen (dus niet alleen de gegevens van je collega) en wanneer je met meerdere beeldschermen werkt, kun je zelf kiezen op welk scherm je de pop-up wilt zien. Daarnaast is zichtbaar welke Bubble gebruiker als laatste een belpoging gedaan heeft naar het nummer van de beller wat handig kan zijn als diegene terugbelt maar niet weet door welke collega hij of zij gebeld zou kunnen zijn.
Standaard is de Bubble applicatie voorzien van klik&bel functionaliteit die zowel lokaal als webbased werkt.
Als gebruiker kun je de te vertonen pop-up volledig zelf inhoud geven. De gegevens uit DIAS Assurantie halen kan op twee manieren:

  • Vanuit DIAS Assurantie is het mogelijk om de data te exporteren naar CSV die je daarna kunt uploaden met de Bubble CSV connector. Hierdoor is het mogelijk om alle data die in de export staat weer te geven in de pop-up. Vervolgens kun je met een druk op de knop de klantkaart openen in DIAS Assurantie. Het verversen van data moet handmatig gebeuren door het maken en uploaden van een nieuwe CSV export.
  • Met de ODBC connector (betaalde module aan de kant van DIAS Assurantien) is het mogelijk om data realtime op te halen vanuit DIAS. Vervolgens kun je met een druk op de knop de klantkaart openen in DIAS Assurantie.

Technisch

Bubble - en daarmee de DIAS Assurantie CRM connector - koppelen aan VoIPGRID is zeer eenvoudig. Na het aanmaken van de gebruikers in de portal hoef je alleen nog maar de unieke link in te voeren in de Gespreksnotificatie module binnen de VoIPGRID omgeving. Het softwarepakket DIAS Assurantie maakt bij oproepen gebruik van de CSV data of op basis van ODBC connectie (indien gekozen wordt voor optie B) en opent de klantkaart middels een druk op de knop in de pop-up.


Compatibiliteit

Bubble is een applicatie die zowel lokaal als centraal geïnstalleerd kan worden. De applicatie is beschikbaar voor zowel Windows als MacOS gebruikers.

De Red Cactus Bubble applicatie is getest in combinatie met VoIPGRID. 
Binnen het VoIPGRID Platform is de volgende module noodzakelijk:

  • Gespreksnotificaties

Tarief

Tarieven zijn zichtbaar in de VoIPGRID prijslijst, welke beschikbaar is op de Partner Informatie Portal.

Let op: Indien er gebruik gemaakt wordt van de ODBC connector is dit een betaalde module aan de zijde van DIAS Assurantie.


Schermafbeelding 2020-06-08 om 11.20.43

Op de VoIPGRID Marketplace is de volgende disclaimer van toepassing.