Healthconnected HAPIS

HealthConnected HAPIS CRM connector | Red Cactus

Direct klantinformatie vanuit HealthConnected HAPIS inzichtelijk bij een inkomende en/of uitgaande oproep

logo (1)

Overzicht

Het koppelen van HealthConnected HAPIS aan je telefonieomgeving is enorm belangrijk voor het verbeteren van de klanttevredenheid en het efficiënter kunnen werken. Met onze integratietool Bubble hoef je tijdens telefoongesprek niet meer handmatig op zoek te gaan naar patiënt gegevens maar kun je gebruik maken van de functionaliteiten die de telefoniemodule van HealthConnected HAPIS je te bieden heeft.  

De HealthConnected HAPIS CRM connector is onderdeel van de Bubble telefonie koppeling van Red Cactus.

Schermafbeelding 2020-06-08 om 11.20.43


Gateway

Voor deze integratie fungeert Bubble als een gateway. Dat betekent dat je alle pop-up functionaliteiten van Bubble zelf kunt uitschakelen, omdat Bubble in deze configuratie er alleen voor zorgt dat jouw telefonieomgeving kan communiceren met de telefoniemodule van HealthConnected HAPIS.


Functionaliteiten

Door de integratie methode krijg je alle functionaliteiten die de HealthConnected HAPIS telefoniemodule je te bieden heeft. Denk hierbij aan een pop-up notificatie die in beeld komt met de patiëntgegevens, waar je ook op kunt klikken om bij het patiënt dossier van de bellende persoon te komen of direct een afspraak in te plannen. Als er meerdere patiënten bekend zijn onder het telefoonnummer van de beller kun je vanuit de pop-up direct de juiste patiënt zoeken wat handig is in het geval van een woonverband. Bij het doorverbinden van een gesprek naar een collega verhuist de klantinformatie mee. Standaard is de pop-up zichtbaar vanaf het moment dat je softphone, bureautoestel of ander device rinkelt tot het moment dat het gesprek wordt beëindigd. Informeer bij HealthConnected naar de specifieke functionaliteiten die hun telefoniemodule te bieden heeft. Naast de genoemde gateway functie is Bubble voorzien van nog veel meer functionaliteiten. Je kunt bijvoorbeeld meerdere CRM-integraties activeren onder dezelfde gebruiker, zonder meerprijs, wat handig kan zijn als je meerdere softwareapplicaties gebruikt binnen je bedrijf. We hebben alvast een aantal belangrijke functies voor je op een rij gezet:

  • Alle functionaliteiten die de telefoniemodule van HealthConnected je te bieden heeft.
  • Uitbellen met één muisklik op een telefoonnummer in je CRM, browser of ander programma met de Klik&Bel functie.
  • Eenvoudig en veilig inloggen op basis van Single sign-on (Microsoft, Google of Apple account). 

Maatwerk

Om aan jouw specifieke maatwerk wensen te kunnen voldoen, is Bubble voorzien van de module Automations. Met deze module is het mogelijk om je eigen If-This-Then-That flows toe te voegen. Denk bijvoorbeeld aan het uitvoeren van een script of het automatisch open van het callnotitie scherm in plaats van dat je die open moet klikken.


Technisch

Bubble – en daarmee de HealthConnected HIS Software CRM connector – koppelen aan je telefonieomgeving is zeer eenvoudig. De procedure verschilt per telefonieomgeving maar één ding hebben ze allemaal gemeen, je hoeft er geen techneut voor te zijn. 


Compatibiliteit

Bubble is een applicatie die zowel lokaal als centraal geïnstalleerd kan worden. De applicatie is beschikbaar voor zowel Windows als MacOS gebruikers.

De Red Cactus Bubble applicatie is getest in combinatie met VoIPGRID. 
Binnen het VoIPGRID Platform is de volgende module noodzakelijk:

  • Gespreksnotificaties

Tarief

Tarieven zijn zichtbaar in de onze prijslijst, welke opvraagbaar is via partners@voys.nl.


 

Schermafbeelding 2020-06-08 om 11.20.43

Op deze Marketplace is de volgende disclaimer van toepassing.