HubSpot

Integreer chat in de VoIPGRID portal | VoIPGRID

Met HubSpot chat integratie wordt chatten met je klanten binnen de VoIPGRID portal mogelijk

HubSpot-Logo-PNG

Overzicht

Klanten kunnen middels HubSpot chatflows direct in de VoIPGRID portal vragen stellen als zij ergens tegenaan lopen. Daarnaast zie je als partner direct op welke pagina de klant zich bevindt. Het chatvenster wordt alleen getoond aan klanten die ingelogd zijn in de VoIPGRID portal. Door chat te integreren kun je een betere klantbeleving geven aan je klanten.

Schermafbeelding 2020-06-08 om 11.20.43


Features

Klanten kunnen op deze manier direct in de portal vragen stellen als zij ergens tegenaan lopen. Daarnaast zie je direct op welke pagina de klant zich bevindt. Het chatvenster wordt alleen getoond aan klanten die ingelogd zijn.


Technisch

Om gebruik te maken van deze integratie dien je een HubSpot account te hebben.


Compatibiliteit

De HubSpot chat integratie is getest in combinatie met de VoIPGRID partnerportal.

Er zijn geen aanvullende diensten vanuit VoIPGRID noodzakelijk.


Configuratie instructie

Configureer binnen je eigen HubSpot omgeving de gewenste chatflow.

Schermafbeelding 2020-06-18 om 21.37.02

 

Volg hierin de instructies waarin HubSpot op diverse manieren in voorziet.

Schermafbeelding 2020-06-18 om 21.26.20

Wanneer je de chatflow volledig geconfigureerd hebt geef je daarna je HubSpot HubID door aan VoIPGRID. VoIPGRID koppelt dan je HubSpot HubID met je VoIPGRID partner-omgeving, waardoor chatten voor je eindklanten in de portal mogelijk wordt.


Tarief

HubSpot kent verschillende prijsplannen, afhankelijk van het aantal uit te voeren taken. vanuit VoIPGRID worden er geen extra kosten


Integratiepartners

VoIPGRID B.V.
Lübeckweg 2
9723 HE GRONINGEN
contact@voipgrid.nl
050-8009000
KvK-nummer 50159917

logo-partneromgeving-1


Schermafbeelding 2020-06-08 om 11.20.43

Op de VoIPGRID Marketplace is de volgende disclaimer van toepassing.