- Marketplace
- CRM integratie
- MicroHis
-
CRM integratie
- Algemeen
- 2Solar Software
- 4PS
- Accelerate
- AccountView
- Act!
- AdminPulse
- AFAS Profit
- AFAS Small Business
- AGP Kerridge
- Alexion
- ANVA
- Arbor
- Archie
- Assistent
- Assu
- Audev CarIT
- AuditCase
- Aurora teleQ
- Baka Glass
- Basenet
- Belco
- BIM4Production
- Bloxs
- Booking Experts
- BouwInfosys
- Bullhorn
- ByteGear
- Carerix
- CATSone
- CClaw
- Clientbox
- Clientbox -RC
- Codex
- Compenda
- CSS-Car-Systems
- DATEV pro
- Dation Rijschoolsoftware
- Datto Autotask
- DIAS Assurantie
- Donorfy
- Dynamics Empire
- Efficy
- Embrace Cloud
- EveryOffice
- Exact Online
- Exact Synergy
- Exquise
- Exquise Next Generation
- EyeMove
- Faster Forward
- Finly
- Freshdesk
- Freshservice
- Fox Contact
- Fysiomanager
- Gilde Software HandSoft Pro
- Gripp
- HaloPSA
- Healthconnected HAPIS
- HealthConnected HIS
- HelloFlex
- HiX
- HubSpot
- iDAS – BeesdA2
- IDEXX Animana
- In2CRM
- Inserve
- Itris ViewPoint
- KidsVision
- KING Software
- Kolibri
- Lightspeed eCom
- Lime
- Logic4
- Magento 2
- Medicom – Pharmapartners CRM
- Mews
- MicroHis
- Microsoft Dynamics 365
- Microsoft Dynamics 365 Business Central
- Microsoft Dynamics NAV
- Neoforce
- NEXTassyst
- NEXTmatters
- Notarisdossier
- Novadent
- Oase Dental
- Odoo
- Office365
- Oracle® Hospitality Suite8
- Oracle NetSuite
- OutSmart
- PerfectView
- Pharmacom
- Pipedrive
- Plainwise
- Radar
- Realworks
- Recranet
- RecruitNow
- Regie
- ResalePartners
- RobinHQ
- Salesforce
- SalesProf
- Sanday Apotheek
- Sanday Huisarts
- SAP Business One
- SAP C4C
- ServiceNow
- Sherpaan
- Simar
- Simplicate
- Smart Stone
- Smart Trade
- SpinOffice
- Software Gemak (Multivers)
- Stratech
- Store365
- SugarCRM
- SuperOffice
- SuperOffice On-Site
- Syntess
- Tanss
- TaxSys Pro
- Teamleader
- The Layer
- Trengo
- Tobias AX Aareon
- TOPdesk
- Tribe
- Twinq
- Otys
- Virtuagym
- Visma Djuma
- WinTax
- WinTree®
- XPS
- Yellow Yard
- Zendesk
- Zendesk Talk
- Zig
- Zoho
- Zoho Bigin
- Zoho Desk
- Myneva
-
Data & Rapportage
-
Productiviteit
-
Facturatie
-
Chat
-
Algemeen
MicroHis CRM connector | Red Cactus
Direct klantinformatie vanuit MicroHis inzichtelijk bij een inkomende en/of uitgaande oproep
Overzicht
Met de MicroHis CRM connector verschijnt er bij een inkomende en/of uitgaande oproep direct de patiëntinformatie in MicroHis. Daarnaast kun je gesprekken opzetten vanuit MicroHis.
De MicroHis CRM connector is onderdeel van de Bubble telefonie koppeling van Red Cactus.
Features
MicroHis configureren kan op twee manieren:
Optie A (standaard)
Door gebruik te maken van de telefoniemodule van MicroHis zelf waardoor Bubble als gateway wordt gebruikt. Met de MicroHis CRM connector verschijnt er bij een inkomende en/of uitgaande oproep direct een scherm in MicroHis (zie screenshot) met de patiëntgegevens die bekend zijn op basis van het telefoonnummer. Indien er meerdere familieleden gekoppeld zijn aan het zelfde telefoonnummer, is het mogelijk om vanuit het overzicht direct naar de juist patiënt te navigeren. Standaard is de Bubble applicatie voorzien van klik&bel functionaliteit die zowel lokaal als webbased werkt waardoor je met een simpele klik op het telefoonnummer in MicroHis een uitgaand gesprek kunt opzetten.
Optie B (uitgebreid)
Door gebruik te maken van de Bubble pop-up. Bubble heeft een aantal unieke eigenschappen. De te vertonen informatie en de knoppen in de pop-up zijn volledig naar wens van de eindgebruiker samen te stellen. Bij doorverbonden gesprekken blijft het mogelijk om de klantgegevens te tonen (dus niet alleen de gegevens van je collega) en wanneer je met meerdere beeldschermen werkt, kun je zelf kiezen op welk scherm je de pop-up wilt zien. Daarnaast is zichtbaar welke Bubble gebruiker als laatste een belpoging gedaan heeft naar het nummer van de beller wat handig kan zijn als diegene terugbelt maar niet weet door welke collega hij of zij gebeld zou kunnen zijn. Standaard is de Bubble applicatie voorzien van klik&bel functionaliteit die zowel lokaal als webbased werkt waardoor je met een simpele klik op het telefoonnummer in MicroHis een uitgaand gesprek kunt opzetten. Als gebruiker kun je de te vertonen pop-up volledig zelf inhoud geven.
Naast de vertonen informatie kun je diverse knoppen aanmaken (maximaal 4). Denk hierbij aan knoppen voor het openen van:
- Openen van de patiëntkaart
- Terugbelverzoek aanmaken
Om de gegevens vanuit MicroHis in de Bubble pop-up te tonen is het noodzakelijk om gegevens te exporteren naar CSV en die op de server te plaatsen van de huisarts. Op dit moment loopt er nog een onderzoek naar een rechtstreekse databasekoppeling zodat in de toekomst geen CSV-bestand meer nodig is.
Technisch
Bubble - en daarmee de Inserve CRM connector - koppelen aan VoIPGRID is zeer eenvoudig. Na het aanmaken van de gebruikers in de portal hoef je alleen nog maar de unieke link in te voeren in de Gespreksnotificatie module binnen de VoIPGRID omgeving. Om de gegevens vanuit MicroHis in de Bubble pop-up te tonen is het noodzakelijk om gegevens te exporteren naar CSV en die op de server te plaatsen van de huisarts. Op dit moment loopt er nog een onderzoek naar een rechtstreekse databasekoppeling zodat in de toekomst geen CSV-bestand meer nodig is.
Compatibiliteit
Bubble is een applicatie die zowel lokaal als centraal geïnstalleerd kan worden. De applicatie is beschikbaar voor zowel Windows als MacOS gebruikers.
De Red Cactus Bubble applicatie is getest in combinatie met VoIPGRID.
Binnen het VoIPGRID Platform is de volgende module noodzakelijk:
- Gespreksnotificaties
Tarief
Tarieven zijn zichtbaar in de VoIPGRID prijslijst, welke beschikbaar is op de Partner Informatie Portal.
Op de VoIPGRID Marketplace is de volgende disclaimer van toepassing.