- Marketplace
- CRM integratie
- Microsoft Dynamics 365
-
CRM integratie
- Algemeen
- 2Solar Software
- 4PS
- Accelerate
- AccountView
- Act!
- AdminPulse
- AFAS Profit
- AFAS Small Business
- AGP Kerridge
- Alexion
- ANVA
- Arbor
- Archie
- Assistent
- Assu
- Audev CarIT
- AuditCase
- Aurora teleQ
- Baka Glass
- Basenet
- Belco
- BIM4Production
- Bloxs
- Booking Experts
- BouwInfosys
- Bullhorn
- ByteGear
- Carerix
- CATSone
- CClaw
- Clientbox
- Clientbox -RC
- Codex
- Compenda
- CSS-Car-Systems
- DATEV pro
- Dation Rijschoolsoftware
- Datto Autotask
- DIAS Assurantie
- Donorfy
- Dynamics Empire
- Efficy
- Embrace Cloud
- EveryOffice
- Exact Online
- Exact Synergy
- Exquise
- Exquise Next Generation
- EyeMove
- Faster Forward
- Finly
- Freshdesk
- Freshservice
- Fox Contact
- Fysiomanager
- Gilde Software HandSoft Pro
- Gripp
- HaloPSA
- HelloFlex
- HiX
- HubSpot
- iDAS – BeesdA2
- IDEXX Animana
- In2CRM
- Inserve
- Itris ViewPoint
- KidsVision
- KING Software
- Kolibri
- Lightspeed eCom
- Lime
- Logic4
- Magento 2
- Medicom – Pharmapartners CRM
- Mews
- MicroHis
- Microsoft Dynamics 365
- Microsoft Dynamics 365 Business Central
- Microsoft Dynamics NAV
- Neoforce
- NEXTassyst
- NEXTmatters
- Notarisdossier
- Novadent
- Oase Dental
- Odoo
- Office365
- Oracle® Hospitality Suite8
- Oracle NetSuite
- OutSmart
- PerfectView
- Pharmacom
- Pipedrive
- Plainwise
- Radar
- Realworks
- Recranet
- RecruitNow
- Regie
- ResalePartners
- RobinHQ
- Salesforce
- SalesProf
- Sanday Apotheek
- Sanday Huisarts
- SAP Business One
- SAP C4C
- ServiceNow
- Sherpaan
- Simar
- Simplicate
- Smart Stone
- Smart Trade
- SpinOffice
- Software Gemak (Multivers)
- Stratech
- Store365
- SugarCRM
- SuperOffice
- SuperOffice On-Site
- Syntess
- Tanss
- TaxSys Pro
- Teamleader
- The Layer
- Trengo
- Tobias AX Aareon
- TOPdesk
- Tribe
- Twinq
- Otys
- Virtuagym
- Visma Djuma
- WinTax
- WinTree®
- XPS
- Yellow Yard
- Zendesk
- Zendesk Talk
- Zig
- Zoho
- Zoho Bigin
- Zoho Desk
- Myneva
-
Data & Rapportage
-
Productiviteit
-
Facturatie
-
Chat
-
Algemeen
Microsoft Dynamics 365 CRM connector | Red Cactus
Direct klantinformatie vanuit Microsoft Dynamics 365 inzichtelijk bij een inkomende en/of uitgaande oproep
Overzicht
Met de Microsoft Dynamics 365 CRM connector verschijnt er bij een inkomende en/of uitgaande oproep direct een pop-up in het beeldscherm van je PC met de klantinformatie vanuit Microsoft Dynamics 365 en kun je direct de klantkaart openen.
De Microsoft Dynamics 365 CRM connector is onderdeel van de Bubble telefonie koppeling van Red Cactus.
Features
De te vertonen informatie en de knoppen in de pop-up zijn volledig naar wens van de eindgebruiker samen te stellen.
Bubble heeft een aantal unieke eigenschappen. Bij doorverbonden gesprekken blijft het mogelijk om de klantgegevens te tonen (dus niet alleen de gegevens van je collega) en wanneer je met meerdere beeldschermen werkt, kun je zelf kiezen op welk scherm je de pop-up wilt zien. Daarnaast is zichtbaar welke Bubble gebruiker als laatste een belpoging gedaan heeft naar het nummer van de beller wat handig kan zijn als diegene terugbelt maar niet weet door welke collega hij of zij gebeld zou kunnen zijn. Ook kun je vanuit dit softwarepakket uitbellen middels de klik-en-bel functionaliteit. Als gebruiker kun je de te vertonen pop-up volledig zelf inhoud geven. Denk hierbij aan gegevens zoals:
- dynamics_crm_odata_etag
- dynamics_crm__company_departmentid_value
- dynamics_crm_address1_latitude
- dynamics_crm_merged
- dynamics_crm_company_relationnumber
- dynamics_crm_address2_addressid
- dynamics_crm_emailaddress1
- dynamics_crm_emailaddress2
- dynamics_crm_company_numbergenerator
- dynamics_crm_exchangerate
- dynamics_crm_openrevenue_state
- dynamics_crm_name
- dynamics_crm_company_noofestateagents
- dynamics_crm_opendeals
- dynamics_crm_company_datestart
- dynamics_crm_address2_line1
- + meer dan 400 andere variabelen (inclusief eigen gemaakte velden)
Naast bovenstaande gegevens in je pop-up kun je tot 4 knoppen aanmaken in de pop-up om direct de juiste actie uit te voeren tijdens een telefoongesprek. Denk aan acties zoals:
- View Dynamics CRM
Standaard is de Microsoft Dynamics 365 connector voorzien van de functie om automatisch gesprekken te loggen als ticket onder de relatie in Microsoft Dynamics 365. Als het telefoonnummer meerdere keren voorkomt, is het mogelijk om meerdere resultaten te tonen met de ‘multi result’ functionaliteit in Bubble. Ook is het mogelijk een custom lookup endpoint te gebruiken waardoor maatwerk mogelijk is.
Technisch
Bubble - en daarmee de Microsoft Dynamics 365 CRM connector - koppelen aan VoIPGRID is zeer eenvoudig. Na het aanmaken van de gebruikers in de portal hoef je alleen nog maar de unieke link in te voeren in de Gespreksnotificatie module binnen de VoIPGRID omgeving. Het softwarepakket Microsoft Dynamics 365 wordt gekoppeld op basis van een API-koppeling.
Compatibiliteit
Bubble is een applicatie die zowel lokaal als centraal geïnstalleerd kan worden. De applicatie is beschikbaar voor zowel Windows als MacOS gebruikers.
De Red Cactus Bubble applicatie is getest in combinatie met VoIPGRID.
Binnen het VoIPGRID Platform is de volgende module noodzakelijk:
- Gespreksnotificaties
Tarief
Tarieven zijn zichtbaar in de VoIPGRID prijslijst, welke beschikbaar is op de Partner Informatie Portal.
Op de VoIPGRID Marketplace is de volgende disclaimer van toepassing.