-
CRM integratie
- Algemeen
- 2Solar Software
- 4PS
- Accelerate
- AccountView
- Act!
- AdminPulse
- AFAS Profit
- AFAS Small Business
- AGP Kerridge
- Alexion
- ANVA
- Arbor
- Assistent
- Assu
- Audev CarIT
- AuditCase
- Aurora teleQ
- Baka Glass
- Basenet
- Belco
- Bloxs
- Booking Experts
- BouwInfosys
- Bullhorn
- ByteGear
- Carerix
- CATSone
- CClaw
- Clientbox
- Clientbox -RC
- Codex
- Compenda
- CSS-Car-Systems
- DATEV pro
- Dation Rijschoolsoftware
- Datto Autotask
- DIAS Assurantie
- Donorfy
- Dynamics Empire
- Efficy
- Embrace Cloud
- EveryOffice
- Exact Online
- Exact Synergy
- Exquise
- Exquise Next Generation
- EyeMove
- Faster Forward
- Finly
- Freshdesk
- Freshservice
- Fox Contact
- Gilde Software HandSoft Pro
- Gripp
- HaloPSA
- HelloFlex
- HiX
- HubSpot
- iDAS – BeesdA2
- IDEXX Animana
- In2CRM
- Inserve
- Itris ViewPoint
- KidsVision
- KING Software
- Kolibri
- Lightspeed eCom
- Lime
- Logic4
- Magento 2
- Medicom – Pharmapartners CRM
- Mews
- MicroHis
- Microsoft Dynamics 365
- Microsoft Dynamics 365 Business Central
- Microsoft Dynamics NAV
- Neoforce
- NEXTassyst
- NEXTmatters
- Notarisdossier
- Novadent
- Oase Dental
- Odoo
- Office365
- Oracle® Hospitality Suite8
- Oracle NetSuite
- OutSmart
- PerfectView
- Pharmacom
- Pipedrive
- Radar
- Realworks
- Recranet
- RecruitNow
- Regie
- ResalePartners
- RobinHQ
- Salesforce
- SalesProf
- Sanday Apotheek
- Sanday Huisarts
- SAP Business One
- SAP C4C
- ServiceNow
- Sherpaan
- Simar
- Simplicate
- Smart Stone
- Smart Trade
- SpinOffice
- Software Gemak (Multivers)
- Stratech
- Store365
- SugarCRM
- SuperOffice
- SuperOffice On-Site
- Syntess
- TaxSys Pro
- Teamleader
- The Layer
- Trengo
- Tobias AX Aareon
- TOPdesk
- Tribe
- Twinq
- Otys
- Virtuagym
- Visma Djuma
- WinTax
- WinTree®
- XPS
- Yellow Yard
- Zendesk
- Zendesk Talk
- Zig
- Zoho
- Zoho Bigin
- Zoho Desk
-
Data & Rapportage
-
Productiviteit
-
Facturatie
-
Chat
-
Algemeen
RobinHQ Telefonie-integratie | VoIPGRID
Integreer telefonie met RobinHQ voor een nog betere gebruikerservaring én inzicht in het gedrag van gebruikers
Overzicht
Deze telefonie-integratie zorgt voor een nog betere gebruikerservaring én geef je meer inzicht in het gedrag van gebruikers. Dit wordt gedaan door alle telefoongesprekken te loggen bij het juiste klantprofiel in RobinHQ, een eCommerce customer service voor retailmerken.
Features
De VoIPGRID module Gespreksnotificaties maakt het mogelijk om automatisch data van gesprekken te versturen naar een door jou opgegeven URL. Hierdoor wordt het mogelijk om verschillende systemen aan elkaar te koppelen.
Deze gespreksnotificaties worden voor alle gesprekken binnen de klant omgeving naar de opgegeven URL verzonden. Wanneer je deze gespreksnotificaties aan RobinHQ koppelt, dan zie je wie gebeld is, hoe laat dit was en hoe lang dit gesprek heeft geduurd. De gespreksnotificaties worden opgeroepen bij inkomende, interne en uitgaande oproepen. Je kan de gespreksnotificaties ook voor andere doeleinden gebruiken, bijvoorbeeld voor het doormeten van gespreksstatistieken.
Technisch
Er wordt tijdens een gesprek informatie verstuurd naar de opgegeven URL. Hieronder staan de zes gebeurtenissen waarop dit bij inkomende, interne en uitgaande gesprekken gebeurt:
- Created
- Ringing
- Answered
- Warm transfer
- Cold transfer
- Hang-up
Op de technische wiki wordt verder uitgelegd welke informatie er verstuurd wordt.
Compatibiliteit
De RobinHQ integratie is getest in combinatie met VoIPGRID en Voys.
Binnen het VoIPGRID Platform is de volgende module noodzakelijk:
- Gespreksnotificaties
Configuratie instructie
Check de Robin-integratie wiki-pagina voor de configuratie instructie.
Tarief
RobinHQ kent verschillende prijsplannen, afhankelijk van het aantal uit te voeren taken.
Integratiepartners
VoIPGRID B.V. |
|
RobinHQ Velperweg 27 6824 BC ARNHEM support@robinhq.com 026-7630350 KvK-nummer 53928067 |
ROBIN is een tech, data & consultancy bedrijf in eCommerce customer service.
Op de VoIPGRID Marketplace is de volgende disclaimer van toepassing.