-
CRM integratie
- Algemeen
- 2Solar Software
- 4PS
- Accelerate
- AccountView
- Act!
- AdminPulse
- AFAS Profit
- AFAS Small Business
- AGP Kerridge
- Alexion
- ANVA
- Arbor
- Assistent
- Assu
- Audev CarIT
- AuditCase
- Aurora teleQ
- Baka Glass
- Basenet
- Belco
- Bloxs
- Booking Experts
- BouwInfosys
- Bullhorn
- ByteGear
- Carerix
- CATSone
- CClaw
- Clientbox
- Clientbox -RC
- Codex
- Compenda
- CSS-Car-Systems
- DATEV pro
- Dation Rijschoolsoftware
- Datto Autotask
- DIAS Assurantie
- Donorfy
- Dynamics Empire
- Efficy
- Embrace Cloud
- EveryOffice
- Exact Online
- Exact Synergy
- Exquise
- Exquise Next Generation
- EyeMove
- Faster Forward
- Finly
- Freshdesk
- Freshservice
- Fox Contact
- Gilde Software HandSoft Pro
- Gripp
- HaloPSA
- HelloFlex
- HiX
- HubSpot
- iDAS – BeesdA2
- IDEXX Animana
- In2CRM
- Inserve
- Itris ViewPoint
- KidsVision
- KING Software
- Kolibri
- Lightspeed eCom
- Lime
- Logic4
- Magento 2
- Medicom – Pharmapartners CRM
- Mews
- MicroHis
- Microsoft Dynamics 365
- Microsoft Dynamics 365 Business Central
- Microsoft Dynamics NAV
- Neoforce
- NEXTassyst
- NEXTmatters
- Notarisdossier
- Novadent
- Oase Dental
- Odoo
- Office365
- Oracle® Hospitality Suite8
- Oracle NetSuite
- OutSmart
- PerfectView
- Pharmacom
- Pipedrive
- Radar
- Realworks
- Recranet
- RecruitNow
- Regie
- ResalePartners
- RobinHQ
- Salesforce
- SalesProf
- Sanday Apotheek
- Sanday Huisarts
- SAP Business One
- SAP C4C
- ServiceNow
- Sherpaan
- Simar
- Simplicate
- Smart Stone
- Smart Trade
- SpinOffice
- Software Gemak (Multivers)
- Stratech
- Store365
- SugarCRM
- SuperOffice
- SuperOffice On-Site
- Syntess
- TaxSys Pro
- Teamleader
- The Layer
- Trengo
- Tobias AX Aareon
- TOPdesk
- Tribe
- Twinq
- Otys
- Virtuagym
- Visma Djuma
- WinTax
- WinTree®
- XPS
- Yellow Yard
- Zendesk
- Zendesk Talk
- Zig
- Zoho
- Zoho Bigin
- Zoho Desk
-
Data & Rapportage
-
Productiviteit
-
Facturatie
-
Chat
-
Algemeen
RobinHQ Telefonie-integratie | Red Cactus
Integreer telefonie met RobinHQ voor een nog betere gebruikerservaring én inzicht in het gedrag van gebruikers
Overzicht
Met de RobinHQ CRM connector verschijnt er bij een inkomende en/of uitgaande oproep direct een tabblad in RobinHQ met de klantinformatie en heeft de agent direct de juiste data.
De RobinHQ CRM connector is onderdeel van de Bubble telefonie koppeling van Red Cactus.
Features
Door deze integratie kan RobinHQ de klant herkennen en automatisch het klantprofiel openen in de RobinHQ Conversation Console. De agent heeft direct toegang tot de juiste gegevens. Bovendien wordt de agent gevraagd om een notitie achter te laten met de inhoud van het gesprek, waardoor er volledige gespreksgeschiedenis ontstaat onder het profiel van de klant. Alle oproepen worden automatisch vastgelegd en opgeslagen in het RobinHQ-datawarehouse, samen met al uw andere klantenservice gegevens, om de nauwkeurigheid van de gegevens te garanderen.
Standaard is de Bubble applicatie voorzien van klik-en-bel functionaliteit, die zowel lokaal als webbased werkt.
Technisch
Bubble - en daarmee de RobinHQ CRM connector - koppelen aan VoIPGRID is zeer eenvoudig. Het softwarepakket RobinHQ wordt gekoppeld op basis van de API-koppeling van RobinHQ waarbij de pop-up van Bubble (en daarmee de functionaliteiten van de Bubble app) wordt uitgeschakeld, omdat RobinHQ deze functie overneemt.
Compatibiliteit
Bubble is een applicatie die zowel lokaal als centraal geïnstalleerd kan worden. De applicatie is beschikbaar voor zowel Windows als MacOS gebruikers.
De Red Cactus Bubble applicatie is getest in combinatie met VoIPGRID.
Binnen het VoIPGRID Platform is de volgende module noodzakelijk:
- Gespreksnotificaties
Tarief
Tarieven zijn zichtbaar in de VoIPGRID prijslijst, welke beschikbaar is op de Partner Informatie Portal.
Op de VoIPGRID Marketplace is de volgende disclaimer van toepassing.