-
CRM integratie
- Algemeen
- 2Solar Software
- 4PS
- Accelerate
- AccountView
- Act!
- AdminPulse
- AFAS Profit
- AFAS Small Business
- AGP Kerridge
- Alexion
- ANVA
- Arbor
- Archie
- Assistent
- Assu
- Audev CarIT
- AuditCase
- Aurora teleQ
- Baka Glass
- Basenet
- Belco
- BIM4Production
- Bloxs
- Booking Experts
- BouwInfosys
- Bullhorn
- ByteGear
- Carerix
- CATSone
- CClaw
- Clientbox
- Clientbox -RC
- Codex
- Compenda
- CSS-Car-Systems
- DATEV pro
- Dation Rijschoolsoftware
- Datto Autotask
- DIAS Assurantie
- Donorfy
- Dynamics Empire
- Efficy
- Embrace Cloud
- EveryOffice
- Exact Online
- Exact Synergy
- Exquise
- Exquise Next Generation
- EyeMove
- Faster Forward
- Finly
- Freshdesk
- Freshservice
- Fox Contact
- Fysiomanager
- Gilde Software HandSoft Pro
- Gripp
- HaloPSA
- Healthconnected HAPIS
- HealthConnected HIS
- HelloFlex
- HiX
- HubSpot
- iDAS – BeesdA2
- IDEXX Animana
- In2CRM
- Inserve
- Itris ViewPoint
- KidsVision
- KING Software
- Kolibri
- Lightspeed eCom
- Lime
- Logic4
- Magento 2
- Medicom – Pharmapartners CRM
- Mews
- MicroHis
- Microsoft Dynamics 365
- Microsoft Dynamics 365 Business Central
- Microsoft Dynamics NAV
- Neoforce
- NEXTassyst
- NEXTmatters
- Notarisdossier
- Novadent
- Oase Dental
- Odoo
- Office365
- Oracle® Hospitality Suite8
- Oracle NetSuite
- OutSmart
- PerfectView
- Pharmacom
- Pipedrive
- Plainwise
- Radar
- Realworks
- Recranet
- RecruitNow
- Regie
- ResalePartners
- RobinHQ
- Salesforce
- SalesProf
- Sanday Apotheek
- Sanday Huisarts
- SAP Business One
- SAP C4C
- ServiceNow
- Sherpaan
- Simar
- Simplicate
- Smart Stone
- Smart Trade
- SpinOffice
- Software Gemak (Multivers)
- Stratech
- Store365
- SugarCRM
- SuperOffice
- SuperOffice On-Site
- Syntess
- Tanss
- TaxSys Pro
- Teamleader
- The Layer
- Trengo
- Tobias AX Aareon
- TOPdesk
- Tribe
- Twinq
- Otys
- Virtuagym
- Visma Djuma
- WinTax
- WinTree®
- XPS
- Yellow Yard
- Zendesk
- Zendesk Talk
- Zig
- Zoho
- Zoho Bigin
- Zoho Desk
- Myneva
-
Data & Rapportage
-
Productiviteit
-
Facturatie
-
Chat
-
Algemeen
Simar CRM connector | Red Cactus
Direct klantinformatie vanuit Simar inzichtelijk bij een inkomende en/of uitgaande oproep
Overzicht
Met de Simar CRM connector verschijnt er bij een inkomende en/of uitgaande oproep direct een pop-up in Simar met de klantinformatie, offerteoverzicht en het orderoverzicht. Daarnaast kun je vanuit hier de klant openen in 'adresbeheer' en in 'klantcontact'.
De Simar CRM connector is onderdeel van de Bubble telefonie koppeling van Red Cactus.
Features
In het Call Registratie scherm zullen de zaken die al bekend zijn over het gesprek automatisch worden ingevuld. Het is aan te raden om in ieder geval het gespreksverslag vast te leggen in het daarvoor bestemde veld, om zo na afloop terug te kunnen vinden waar het gesprek over ging.
Ook kun je vanuit dit softwarepakket uitbellen middels de klik-en-bel functionaliteit.
Technisch
Bubble - en daarmee de Simar CRM connector - koppelen aan VoIPGRID is zeer eenvoudig. Na het aanmaken van de gebruikers in de portal hoef je alleen nog maar de unieke link in te voeren in de Gespreksnotificatie module binnen de VoIPGRID omgeving. Het softwarepakket Simar wordt gekoppeld op basis van onze connector waarbij de pop-up van Bubble (en daarmee de functionaliteiten van de Bubble app) wordt uitgeschakeld, omdat de pop-up van Simar deze functie overneemt.
Compatibiliteit
Bubble is een applicatie die zowel lokaal als centraal geïnstalleerd kan worden. De applicatie is beschikbaar voor zowel Windows als MacOS gebruikers.
De Red Cactus Bubble applicatie is getest in combinatie met VoIPGRID.
Binnen het VoIPGRID Platform is de volgende module noodzakelijk:
- Gespreksnotificaties
Tarief
Tarieven zijn zichtbaar in de VoIPGRID prijslijst, welke beschikbaar is op de Partner Informatie Portal.
Op de VoIPGRID Marketplace is de volgende disclaimer van toepassing.