-
CRM integratie
- Algemeen
- 2Solar Software
- 4PS
- Accelerate
- AccountView
- Act!
- AdminPulse
- AFAS Profit
- AFAS Small Business
- AGP Kerridge
- Alexion
- ANVA
- Arbor
- Archie
- Assistent
- Assu
- Audev CarIT
- AuditCase
- Aurora teleQ
- Baka Glass
- Basenet
- Belco
- BIM4Production
- Bloxs
- Booking Experts
- BouwInfosys
- Bullhorn
- ByteGear
- Carerix
- CATSone
- CClaw
- Clientbox
- Clientbox -RC
- Codex
- Compenda
- CSS-Car-Systems
- DATEV pro
- Dation Rijschoolsoftware
- Datto Autotask
- DIAS Assurantie
- Donorfy
- Dynamics Empire
- Efficy
- Embrace Cloud
- EveryOffice
- Exact Online
- Exact Synergy
- Exquise
- Exquise Next Generation
- EyeMove
- Faster Forward
- Finly
- Freshdesk
- Freshservice
- Fox Contact
- Fysiomanager
- Gilde Software HandSoft Pro
- Gripp
- HaloPSA
- Healthconnected HAPIS
- HealthConnected HIS
- HelloFlex
- HiX
- HubSpot
- iDAS – BeesdA2
- IDEXX Animana
- In2CRM
- Inserve
- Itris ViewPoint
- KidsVision
- KING Software
- Kolibri
- Lightspeed eCom
- Lime
- Logic4
- Magento 2
- Medicom – Pharmapartners CRM
- Mews
- MicroHis
- Microsoft Dynamics 365
- Microsoft Dynamics 365 Business Central
- Microsoft Dynamics NAV
- Neoforce
- NEXTassyst
- NEXTmatters
- Notarisdossier
- Novadent
- Oase Dental
- Odoo
- Office365
- Oracle® Hospitality Suite8
- Oracle NetSuite
- OutSmart
- PerfectView
- Pharmacom
- Pipedrive
- Plainwise
- Radar
- Realworks
- Recranet
- RecruitNow
- Regie
- ResalePartners
- RobinHQ
- Salesforce
- SalesProf
- Sanday Apotheek
- Sanday Huisarts
- SAP Business One
- SAP C4C
- ServiceNow
- Sherpaan
- Simar
- Simplicate
- Smart Stone
- Smart Trade
- SpinOffice
- Software Gemak (Multivers)
- Stratech
- Store365
- SugarCRM
- SuperOffice
- SuperOffice On-Site
- Syntess
- Tanss
- TaxSys Pro
- Teamleader
- The Layer
- Trengo
- Tobias AX Aareon
- TOPdesk
- Tribe
- Twinq
- Otys
- Virtuagym
- Visma Djuma
- WinTax
- WinTree®
- XPS
- Yellow Yard
- Zendesk
- Zendesk Talk
- Zig
- Zoho
- Zoho Bigin
- Zoho Desk
- Myneva
-
Data & Rapportage
-
Productiviteit
-
Facturatie
-
Chat
-
Algemeen
Syntess CRM connector | Red Cactus
Direct klantinformatie vanuit Syntress Atrium inzichtelijk bij een inkomende en/of uitgaande oproep
Overzicht
Met de Syntress Atrium CRM connector verschijnt er bij een inkomende en/of uitgaande oproep direct een pop-up in het beeldscherm van je PC met de klantinformatie vanuit Syntress Atrium en kun je direct de klantkaart openen.
De Syntress Atrium CRM connector is onderdeel van de Bubble telefonie koppeling van Red Cactus.
Features
De te vertonen informatie en de knoppen in de pop-up zijn volledig naar wens van de eindgebruiker samen te stellen.
Bubble heeft een aantal unieke eigenschappen. Bij doorverbonden gesprekken blijft het mogelijk om de klantgegevens te tonen (dus niet alleen de gegevens van je collega) en wanneer je met meerdere beeldschermen werkt, kun je zelf kiezen op welk scherm je de pop-up wilt zien. Daarnaast is zichtbaar welke Bubble gebruiker als laatste een belpoging gedaan heeft naar het nummer van de beller wat handig kan zijn als diegene terugbelt maar niet weet door welke collega hij of zij gebeld zou kunnen zijn.
Ook kun je vanuit dit softwarepakket uitbellen middels de klik-en-bel functionaliteit.
Als gebruiker kun je de te vertonen pop-up volledig zelf inhoud geven. Denk hierbij aan gegevens zoals:
- atrium_code
- atrium_relatie_code
- atrium_type
- atrium_omschrijving
- atrium_korte_naam
- atrium_email
- atrium_url
- atrium_telefoon1
- atrium_telefoon2
- atrium_mobiel
- atrium_mobiel2
- atrium_melding
- atrium_voorletters
- atrium_voornamen
- atrium_roepnaam
- atrium_voorvoegsel
- atrium_achtervoegsel
- atrium_telefoon
- atrium_adres_code
- atrium_straat
- atrium_huisnummer
- atrium_huisnummer_toevoeging
- atrium_postcode
- atrium_plaats
Naast bovenstaande gegevens in je pop-up kun je tot 4 knoppen aanmaken in de pop-up om direct de juiste actie uit te voeren* tijdens een telefoongesprek. Denk hierbij aan:
- Create Relation (via knoppen naar scherm om nieuwe relatie toe te voegen)
- View relation (alleen zichtbaar als relatie is gevonden, navigeert naar relatie)
- Create Task (via knoppen naar scherm om nieuwe task toe te voegen):
- Als relatie gevonden: dan wordt relatie code ingevuld
- Als relatie niet gevonden is: dan wordt telefoonnummer ingevuld
* Omdat er in Syntess Atrium geen ondersteuning is voor het uitvoeren van acties vanuit een externe applicatie, simuleren we de toetsaanslagen op de achtergrond om toch deze acties geautomatiseerd uit te kunnen voeren.
Technisch
Bubble - en daarmee de Syntress Atrium CRM connector - koppelen aan VoIPGRID is zeer eenvoudig. Na het aanmaken van de gebruikers in de portal hoef je alleen nog maar de unieke link in te voeren in de Gespreksnotificatie module binnen de VoIPGRID omgeving. Het softwarepakket Syntess Atrium CRM wordt gekoppeld op basis van de lokale database en voor het openen van de klantkaart simuleren we de navigatietoetsen (toetsaanslagen).
Let op: Om deze integratie te laten werken moet er dus toegang zijn tot de database en moet Bubble lokaal bij Syntess Atrium kunnen.
Compatibiliteit
Bubble is een applicatie die zowel lokaal als centraal geïnstalleerd kan worden. De applicatie is beschikbaar voor zowel Windows als MacOS gebruikers.
De Red Cactus Bubble applicatie is getest in combinatie met VoIPGRID.
Binnen het VoIPGRID Platform is de volgende module noodzakelijk:
- Gespreksnotificaties
Tarief
Tarieven zijn zichtbaar in de VoIPGRID prijslijst, welke beschikbaar is op de Partner Informatie Portal.
Op de VoIPGRID Marketplace is de volgende disclaimer van toepassing.