TOPdesk CRM connector | Red Cactus

Direct klantinformatie vanuit TOPdesk inzichtelijk bij een inkomende en/of uitgaande oproep

topdesk-telefonie-voip-koppeling

Overzicht

Met de TOPdesk CRM connector verschijnt er bij een inkomende en/of uitgaande oproep direct een pop-up in het beeldscherm van je PC met de klantinformatie vanuit TOPdesk en kun je direct de klantkaart openen.

De TOPdesk CRM connector is onderdeel van de Bubble telefonie koppeling van Red Cactus.

Schermafbeelding 2020-06-08 om 11.20.43


Features

Screenshot-15-01-2021-09.49.16De te vertonen informatie en de knoppen in de pop-up zijn volledig naar wens van de eindgebruiker samen te stellen.

Bubble heeft een aantal unieke eigenschappen. Bij doorverbonden gesprekken blijft het mogelijk om de klantgegevens te tonen (dus niet alleen de gegevens van je collega) en wanneer je met meerdere beeldschermen werkt, kun je zelf kiezen op welk scherm je de pop-up wilt zien. Daarnaast is zichtbaar welke Bubble gebruiker als laatste een belpoging gedaan heeft naar het nummer van de beller wat handig kan zijn als diegene terugbelt maar niet weet door welke collega hij of zij gebeld zou kunnen zijn.

Ook kun je vanuit dit softwarepakket uitbellen middels de klik-en-bel functionaliteit. 

Als gebruiker kun je de te vertonen pop-up volledig zelf inhoud geven. Denk hierbij aan gegevens zoals:

  • topdesk_name
  • topdesk_incident_id
  • topdesk_incident_status
  • topdesk_incident_number
  • topdesk_incident_request
  • topdesk_indicent_brief_description
  • topdesk_incident_externalNumber
  • topdesk_incident_category
  • topdesk_incident_subcategory
  • topdesk_incident_calltype
  • topdesk_incident_entrytype
  • topdesk_incident_operator
  • topdesk_incident_operator_group
  • topdesk_incident_urgency
  • topdesk_incident_priority
  • topdesk_incident_duration
  • topdesk_incident_target_date
  • topdesk_incident_creation_date
  • topdesk_incident_processing_status
  • topdesk_person_id
  • topdesk_person_email
  • topdesk_branch_id
  • topdesk_branch_name
  • topdesk_person_status
  • topdesk_person_sur_name
  • topdesk_person_first_name
  • topdesk_person_firstt_initials
  • topdesk_person_prefixes
  • topdesk_person_birth_name
  • topdesk_person_title
  • topdesk_person_gender
  • topdesk_person_language
  • topdesk_person_job_title
  • topdesk_person_employee_number
  • topdesk_person_client_reference_number
  • topdesk_email
  • topdesk_branche_id
  • topdesk_branch_specification
  • topdesk_head_branch

Naast bovenstaande gegevens in je pop-up kun je tot 4 knoppen aanmaken in de pop-up om direct de juiste actie uit te voeren tijdens een telefoongesprek. Denk hierbij aan:

  • Open relation
  • Open person
  • Open incident
  • Open branch

Technisch

Bubble - en daarmee de TOPdesk CRM connector - koppelen aan VoIPGRID is zeer eenvoudig. Na het aanmaken van de gebruikers in de portal hoef je alleen nog maar de unieke link in te voeren in de Gespreksnotificatie module binnen de VoIPGRID omgeving. Het softwarepakket TOPdesk wordt gekoppeld op basis van een API-key.


Compatibiliteit

Bubble is een Windows applicatie die zowel lokaal als centraal geïnstalleerd kan worden. Heeft jouw klant een iMac? Dat hoeft geen probleem te zijn, neem hierover contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

De Red Cactus Bubble applicatie is getest in combinatie met VoIPGRID. 
Binnen het VoIPGRID Platform is de volgende module noodzakelijk:

  • Gespreksnotificaties

Tarief

Licentie per bedrijf eenmalig: €150,00
Licentie per gebruiker per maand: €5,00


 

Schermafbeelding 2020-06-08 om 11.20.43

Op de VoIPGRID Marketplace is de volgende disclaimer van toepassing.