Direct klantinformatie vanuit Zendesk Talk inzichtelijk bij een inkomende en/of uitgaande oproep
Overzicht
Met de Zendesk Talk CRM connector verschijnt er bij een inkomende en/of uitgaande oproep direct een pop-up in het beeldscherm van je PC met de klantinformatie vanuit Zendesk Talk en kun je direct de klantkaart openen.
De Zendesk Talk CRM connector is onderdeel van de Bubble telefonie koppeling van Red Cactus.
Features
De te vertonen informatie en de knoppen in de pop-up zijn volledig naar wens van de eindgebruiker samen te stellen.
Bubble heeft een aantal unieke eigenschappen. Bij doorverbonden gesprekken blijft het mogelijk om de klantgegevens te tonen (dus niet alleen de gegevens van je collega) en wanneer je met meerdere beeldschermen werkt, kun je zelf kiezen op welk scherm je de pop-up wilt zien. Daarnaast is zichtbaar welke Bubble gebruiker als laatste een belpoging gedaan heeft naar het nummer van de beller wat handig kan zijn als diegene terugbelt maar niet weet door welke collega hij of zij gebeld zou kunnen zijn. Ook kun je vanuit dit softwarepakket uitbellen middels de klik-en-bel functionaliteit. Als gebruiker kun je de te vertonen pop-up volledig zelf inhoud geven. Denk hierbij aan gegevens zoals:
|
|
Naast bovenstaande gegevens in je pop-up kun je tot 4 knoppen aanmaken in de pop-up om direct de juiste actie uit te voeren tijdens een telefoongesprek. Het openen van acties gebeurd in dezelfde webbrowser op basis van tabbladen in Zendesk Talk. Denk aan acties zoals:
- Open Card
- Open Ticket
- Create Ticket
Standaard is de Zendesk Talk connector voorzien van de functie om automatisch gesprekken te loggen als ticket onder de relatie in Zendesk Talk. Als het telefoonnummer meerdere keren voorkomt, is het mogelijk om meerdere resultaten te tonen met de ‘multi result’ functionaliteit in Bubble.
Bubble maakt geen gebruik van de telefoniemodule in Zendesk Talk, waardoor het niet mogelijk is om het dialpad, de wachtende beller visual en de gespreksopname vanuit Zendesk Talk te gebruiken omdat die al in het telefonieplatform is voorzien wat je hebt gekoppeld. Uiteraard kun je wel uitbellen vanuit de Zendesk Talk omgeving door gebruik te maken van de selecteer en beltoets (functie van Bubble).
Technisch
Bubble - en daarmee de Zendesk Talk CRM connector - koppelen aan VoIPGRID is zeer eenvoudig. Na het aanmaken van de gebruikers in de portal hoef je alleen nog maar de unieke link in te voeren in de Gespreksnotificatie module binnen de VoIPGRID omgeving. Het softwarepakket Zendesk Talk wordt gekoppeld op basis van een API-koppeling middels wachtwoord of token.
Compatibiliteit
Bubble is een applicatie die zowel lokaal als centraal geïnstalleerd kan worden. De applicatie is beschikbaar voor zowel Windows als MacOS gebruikers.
De Red Cactus Bubble applicatie is getest in combinatie met VoIPGRID.
Binnen het VoIPGRID Platform is de volgende module noodzakelijk:
- Gespreksnotificaties
Tarief
Tarieven zijn zichtbaar in de VoIPGRID prijslijst, welke beschikbaar is op de Partner Informatie Portal.
Op de VoIPGRID Marketplace is de volgende disclaimer van toepassing.