Zoho

Zoho CRM connector | Red Cactus

Direct klantinformatie vanuit Zoho inzichtelijk bij een inkomende en/of uitgaande oproep

zoho

Overzicht

Met de Zoho CRM connector verschijnt er bij een inkomende en/of uitgaande oproep direct een pop-up in het beeldscherm van je PC met de klantinformatie vanuit Zoho en kun je direct de klantkaart openen. Standaard is de Zoho connector voorzien van de functie om automatisch gesprekken te loggen onder de klantkaart in Zoho.

De Zoho CRM connector is onderdeel van de Bubble telefonie koppeling van Red Cactus.

Schermafbeelding 2020-06-08 om 11.20.43


Features

De te vertonen informatie en de knoppen in de pop-up zijn volledig naar wens van de eindgebruiker samen te stellen.

Bubble heeft een aantal unieke eigenschappen. Bij doorverbonden gesprekken blijft het mogelijk om de klantgegevens te tonen (dus niet alleen de gegevens van je collega) en wanneer je met meerdere beeldschermen werkt, kun je zelf kiezen op welk scherm je de pop-up wilt zien. Daarnaast is zichtbaar welke Bubble gebruiker als laatste een belpoging gedaan heeft naar het nummer van de beller wat handig kan zijn als diegene terugbelt maar niet weet door welke collega hij of zij gebeld zou kunnen zijn. Als gebruiker kun je de te vertonen pop-up volledig zelf inhoud geven. Denk hierbij aan gegevens zoals:

  • Telefoonnummer thuis
  • Telefoonnummer overig
  • Telefoonnummer mobiel
  • Naam
  • ID
  • Omschrijving
  • Bedrijfsnaam
  • Voornaam
  • Achternaam
  • Volledige naam
  • E-mailadres
  • Aanhef
  • Verkoper
  • Facturatiegegevens
  • Verzendgegevens
  • Websiteadres
  • Facturatiecode
  • Hoofdaccount
  • Industrie
  • Accountgegevens
  • Jaarlijkse omzet
  • etc.

Naast de gegevens in de pop-up kun je de volgende knoppen aanmaken:

  • View
  • View account
  • View contact
  • View lead

Standaard is de Zoho CRM connector voorzien van de functie om automatisch gesprekken en call notities te loggen onder de klantkaart in Zoho. Als het telefoonnummer meerdere keren voorkomt, is het mogelijk om meerdere resultaten te tonen met de ‘multi result’ functionaliteit in Bubble.

Ook kun je vanuit dit softwarepakket uitbellen middels de klik-en-bel functionaliteit.


Technisch

Bubble - en daarmee de Zoho CRM connector - koppelen aan VoIPGRID is zeer eenvoudig. Na het aanmaken van de gebruikers in de portal hoef je alleen nog maar de unieke link in te voeren in de Gespreksnotificatie module binnen de VoIPGRID omgeving. Het softwarepakket Zoho wordt gekoppeld op basis van een API-koppeling.


Compatibiliteit

Bubble is een applicatie die zowel lokaal als centraal geïnstalleerd kan worden. De applicatie is beschikbaar voor zowel Windows als MacOS gebruikers.

De Red Cactus Bubble applicatie is getest in combinatie met VoIPGRID. 
Binnen het VoIPGRID Platform is de volgende module noodzakelijk:

  • Gespreksnotificaties

Tarief

Tarieven zijn zichtbaar in de VoIPGRID prijslijst, welke beschikbaar is op de Partner Informatie Portal.


Schermafbeelding 2020-06-08 om 11.20.43

Op de VoIPGRID Marketplace is de volgende disclaimer van toepassing.